Countdown! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Joyce Jansen - WaarBenJij.nu Countdown! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Joyce Jansen - WaarBenJij.nu

Countdown!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

29 Januari 2013 | Nederland, Bergen op Zoom

Goedemorgen allemaal!

Vandaag is het aftellen dan echt begonnen. Waar ik vorige week nog mijn afscheidsfeestje had, mijn laatste stagedag en mijn laatste werkdag, Staat deze week in het teken van mijn koffer en de bijkomende inpakstress die erbij hoort. Van te voren een heel lijstje gemaakt met wat ik allemaal mee moet nemen. Nette aantallen aangehouden in overleg met papa, kijk ik net in mn koffer en zitten zo langzamerhand al mn zomerkleren erin, vandaag maar eens kijken hoe we dat kunnen oplossen haha.

Zoals ik vorige keer vertelde was het nog niet zeker of ik mijn visum zou krijgen maar ook die is goedgekeurd en mag ik dan nu eindelijk Suriname binnen!

Vandaag ga ik met Ayesha een dagje naar amsterdam, de surinederlandse cultuur opsnuiven. Heb er zo'n zin in. Wel ga ik haar missen,
Iedereen ga ik missen. Waar ik vorig jaar nog zo stoer deed over dat 4 maanden zo voorbij zijn denk ik nu dat 4 maanden toch wel 16 weken zijn. Maar deze 16 weken worden hopelijk zo fantastisch, ik kan niet wachten tot het zaterdag is.

Voor iedereen die me wil uitzwaaien: Zaterdag om kwart voor 12 moet ik vliegen. I see you @ schiphol haha.

MISME. Ik mis jullie ook!

  • 29 Januari 2013 - 13:29

    Monique:

    hoi joyce
    ja het aftellen gaat echt beginnen nu.
    Maar dat regen achtige weer zal je daar niet missen, jammer nu he dat het nu zo regent nu je in amsterdam rond loopt.
    HaHa uitzwaaien jaimy volgt je vliegtuig wel op en vliegtuigspotterssite, dan wten we wel dat je veilig geland bent de oceaan is tocherg breed he....... haha

    Ga er van genieten he en 16 weken zijn maar 116 dagen zo om als je het na je zin hebt en dat zal best toch.

    groetjes monique en de rest hier in huize koursarou

  • 30 Januari 2013 - 17:27

    Cornelieke:

    Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 10739

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 03 December 2014

Curacao

02 Februari 2013 - 31 Mei 2013

4 maanden suriname!

15 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Kenia

Landen bezocht: