Wist je dat... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joyce Jansen - WaarBenJij.nu Wist je dat... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Joyce Jansen - WaarBenJij.nu

Wist je dat...

Door: Joyce Jansen

Blijf op de hoogte en volg Joyce

05 Maart 2013 | Suriname, Paramaribo

Wist je dat..
... Ik hier een onwijs leuke tijd heb
... Ik hier 3 dagen in de week stage loop
... Er hier ongelooflijk veel zwerfhonden zijn?
... Het uitgaansleven hier stukken beter is dan thuis
... De natuur hier echt super mooi is
... De meeste Surinaamse mannen hier lekker naar je roepen?
... Ze dit ook nog doen terwijl hun vrouw er gewoon lekker naast zit? Ik snap best dat de Surinaamse vrouwen niet zo weg zijn van stagaires
... Ik de koude douche al helemaal zat ben
... Ik iedere ochtend na het uitrollen van mn bed daar een beetje chagrijnig van wordt?
... Ik een half uur moet fietsen naar mijn stage
... Ik nu les geef ik klas 4A en 4B en dat deze kinderen echt suuuuperlief zijn
... Soms de stroom uitvalt en je dan ook geen water, wifi en verkoeling van de Fan hebt
... Lange broeken hier echt killing zijn, als ik van stage terug kom ben ik helemaal bezweet
... Er nog niks drastisch met me is gebeurd
... Ik al naar Bigipan ben geweest
... Ik al naar de Blanche Marie vallen ben geweest
... Ik dit weekeind als het goed is naar Danta Bai ga
... Datgene is gebeurd waar iedereen bang voor was
... Ik samen met een huisgenoot afgelopen weekeind naar Fort Nieuw Amsterdam ben geweest en daar tussen de Surinamers heb genoten van een muziekfeest
... Ik al herkend ben door een man omdat hij me de avond daarvoor in de club hebben gezien
... ik een schatkaart op mn benen heb staan van verschrikkelijk jeukende muggenbulten
... Ik hier best fanatiek ga kickboksen maar vandaag even heb overgeslagen voor een bananensmoothie
... Deze man me vroeg of ik van kleine of grote bananen hou
... Ik eigenlijk de vraag niet begreep dus gewoon antwoorde, doe maar grote die zijn lekkerder
... Het kwartje pas viel bij mijn laatste woord
... Dat ik hier al een maand zit en dat dat betekend dat ik over 3 maanden alweer thuis zit :(
... Dat ik jullie wel een beetje mis, maar het leven is hier gewoon zo fijn
... Dat mijn W-curve gewoon een underscroll is maar dan een upperscroll


LIEFS! <3

  • 06 Maart 2013 - 16:22

    Oma Jansen:

    hoi joyce
    ik lees dat je het super vind ik ben blij dat het zo goed bevalt
    ik hoop dat de volgende maanden net zo verlopen
    me mij gaat het ook weer goed wel weer nieuwe pillien niets aan te doen
    het weer is hier ook helemaal opgeknapt
    scheelt ook een stuk
    groetjes oma

  • 07 Maart 2013 - 08:59

    MONIQUE:

    Hoi joyce

    Leuk je wist je dat`s te lezen.
    En wat betreft die bananen, ja je bent blond he.
    Sterkte met je muggebulten,
    groetjes monique

  • 18 Maart 2013 - 20:28

    Nieuwsgierige Pabo Studenten:

    Hallo Joyce,

    Wij zijn een groep pabo studenten die volgend jaar stage willen lopen op een basisschool in Paramaribo.
    Op welke school heb jij stage gelopen en hoe beviel deze school?

    Wij zijn erg benieuwd!
    Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 10731

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 03 December 2014

Curacao

02 Februari 2013 - 31 Mei 2013

4 maanden suriname!

15 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Kenia

Landen bezocht: