1 Maand to go! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Joyce Jansen - WaarBenJij.nu 1 Maand to go! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Joyce Jansen - WaarBenJij.nu

1 Maand to go!

Door: Joyce Jansen

Blijf op de hoogte en volg Joyce

25 December 2012 | Nederland, Bergen op Zoom

Lieve Allemaal,

Eerst allemaal een hele fijne kerst! Een moment om lekker met je familie door te brengen. Voor mij zeker een stukje genieten omdat ik ze straks een tijdje niet meer zie. Over 39 dagen is het eindelijk zo eindelijk 2 februari. Een dag waarvoor ik hoogstwaarschijnlijk te weinig geslapen heb, de week daarvoor mn ouders gek maak omdat ik zo zenuwachtig ben, vroeg op moet staan. Heeeeeeelemaal naar Schiphol moet rijden, mijn vriendinnetjes en familie achter ga laten, hopen dat ik ze niet te veel ga missen, 4 maanden niet naar de Appie, niet meer hoef op te passen. Maar..
Zo ver is het nog niet!
Ik heb namelijk nog geen goedkeuring van mijn MKV-aanvaag gehad. Maar alles kan nog gebeuren, het zou bijvoorbeeld donderdag goed gekeurd kunnen worden, maar ook best volgende week, of misschien wel, als ze geen zin hebben om hard te werken, pas in mijn laatste week kunnen gebeuren. En als we dan heel erg veel pech hebben is er zelfs nog een kans dat ik helemaal niet weg kan gaan, omdat we zegmaar niet helemaal 3 maanden van te voren die aanvraag hebben in gediend.. Tsja, foutjes maken kan gebeuren he.

En wat er dan gebeurd als 7 meiden helemaal naar Amsterdam gaan:
(Geschreven door Yvet)
Wat een lange dag !! we waren vanochtend op tijd bij het consulaat suriame in amsterdam voor de aanvraag van ons MKV. daar was alles in orde alleen bleek dat we op alle officiele documenten een Apostille moesten hebben. Die zouden we bij de rechtbank moeten halen. Wij naar de rechtbank in Amsterdam (nog op de foto geweest met Bram Moscovitch). Daar aangekomen moesten ze met middelburg en breda (onze eigen rechtbanken) bellen om de geondertekenden te.definieren. Maar onze ondertekende hadden geen naam bij hun handtekening geschreven dus moest elke gemeente nog appart gebeld worden en de documenten gefaxt worden zodat zij namen bij de handtekeningen konden geven. Totaal 2,5 uur later hadden 5 v/d 7 hun Apostilles gekregen zij gingen terug naar t Consulaat Suriname. Omdat gem. Roosendaal niet meewerkte moesten Joyce en ik nog een 1/2 uurt langer bij de rechtbank wachten maar uiteindelijk konden ook Joyce en ik naar t consaat en is de MKV bij iedereen aangevraagd !! :)

Leuk hoor naar Suriname,
Ik weet zeker dat ik daar een ongelooflijke tijd ga hebben en ik hou jullie zeker regelmatig via hier op de hoogte. Reacties zijn natuurlijk altijd leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 10735

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 03 December 2014

Curacao

02 Februari 2013 - 31 Mei 2013

4 maanden suriname!

15 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Kenia

Landen bezocht: