Nog maar Anderhalve week! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Joyce Jansen - WaarBenJij.nu Nog maar Anderhalve week! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Joyce Jansen - WaarBenJij.nu

Nog maar Anderhalve week!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

22 Oktober 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Bon noche allemaal!
Hij staat weer bijna voor de deur, mijn volgende reis! Een jaar geleden zat ik nog thuis te hopen dat ik terug naar suriname kon, en nu ga ik eindelijk weer een reis maken! Deze keer niet naar Suriname, maar naar Curacao!

De voorbereidingen zijn in volle gang, ik ben mn koffer aan het inpakken en nog de laatste dagen aan het werk. Mijn hoofd en hart zijn ondertussen al lekker aan het chillen op het strand. maar het lichaam moet nog even wachten helaas.

Ik zei net wel chillen, maar dat valtallemaal reuze mee!
Ik ga ook helpen op een school, vrijwilligerswerk doen! Ik ga op deze school de RT doen voor kinderen van waarschijnlijk groep 5,6 en 7. Ik ben benieuwd naar hoe dat is!

Op deze blog ga ik wéér proberen jullie op de hoogte te houden van alles wat ik beleef(Nouja, alles?!?)

Ik heb in ieder geval al heel veel zin om te gaan, nog even volhouden!

  • 10 November 2014 - 09:13

    Francis Jongerius:

    Hoi Joyce,

    En ik dacht dat je een baan had gevonden in Ijmiuiden? Kon je de reiskriebels niet onderdrukken? Leuk! Veel plezier op het eiland. Ik blijf je volgen.

    Groeten van Francis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 10709

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 03 December 2014

Curacao

02 Februari 2013 - 31 Mei 2013

4 maanden suriname!

15 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Kenia

Landen bezocht: